Thursday, January 10, 2013

ပံုျပင္သစ္အာဖရိက ◄ေမာင္ရွင္ေစာ►

မေန႕ကေတာ့
ဒုကၡသည္ ဖုန္လံုးၾကီးထဲမွာ
ေမေမက ျမင္းတစ္ေကာင္ကိုစီးလို႔
အဲ့ဒီျမင္းေသသြားေတာ့
ေဖေဖ့ကိုစီးလို႔
ကၽြန္ေတာ္က
ေမေမ့ဗိုက္ထဲက
ပုခက္ကိုစီးလို႕

ပုခက္ထဲက ခုန္ခ်လိုက္တဲ့အခါ
ရုတ္တရက္
ထီးတစ္ေခ်ာင္းကို ဖြင့္လိုက္သလိုပဲ
ေကာင္းကင္ၾကီးပြင့္သြားတယ္


ေမေမေရ
ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ
လူေတြ ... လူေတြ ကၽြန္ေတာ္ျမင္ရတယ္
ေသနတ္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္ျမင္ရတယ္
ညစ္ပတ္ေနတဲ႔ ေျခေထာက္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္ျမင္ရတယ္

ေသခ်ာတယ္
ငိုေၾကြးေနတဲ့ ပင္လယ္ၾကီးထဲမွာ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမ်ာေနၾကျပီ
ကၽြန္ေတာ္ေမးတာ ေျဖပါဦးေမေမ

ေမေမဟာ
အရပ္ပုသလား၊ ရွည္သလား
ကၽြန္ေတာ့္ကိုဖန္ဆင္းေပးလိုက္တဲ့
ဘုရားသခင္ဟာ
`` တြက္ဆီလား ´´
`` ဟူတူ ´´ လား ဆိုတာ ။ ။

( ရ၀မ္ဒါ ဒုကၡသည္စခန္းမွာ ေမြးဖြားခဲ့ေသာ ကေလးငယ္သို႔ )

ေမာင္ရွင္ေစာ

No comments:

Post a Comment