Friday, March 21, 2014

ကၽြန္မ၃၄လမ္းျဖစ္ခ်င္တယ္ ◄ ေမာင္ဖီလာ ►

ဘယ္ေရာက္ေနလည္းေမးလိုက္တိုင္း၃၄လမ္းေရာက္ေနတယ္
ရွင္က၃၄လမ္းကိုပဲေရာက္ေရာက္ေနေတာ့
ကၽြန္မ၃၄လမ္းျဖစ္ခ်င္လာတယ္…။
ကၽြန္မသာ၃၄လမ္းဆို
ရွင္ကၽြန္မဆီေန ့တိုင္းေရာက္ေရာက္လာမွာပဲ
အဲဒီ၃၄လမ္းထဲမွာ
သေဘၤာပ်က္နဲ ့တူတဲ့လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထဲမွာ
ရွင္က`မာယာေကာ့ဖ္စကီးလ္´လိုေျခခ်ိတ္ျပီးထုိင္ထုိင္ေနတယ္
ဆူညံသံေတြနဲ ့ပ်စ္ခဲေနတဲ့ေန ့လည္ခင္းထဲမွာ
စက္သတ္ထားတဲ့သစ္ခဲြစက္ၾကီးလို ရွင္ထိုင္ေနတယ္
အဲဒီေအးစက္ေနတဲ့သံထည္သံသားဓါးစက္ၾကီး
ပူေႏြးေယာင္ကိုင္းလာတဲ့အထိ
ကၽြန္မႏႈတ္ခမ္းသားနဲ ့ဖိျပီးနမ္းထားခဲ့ရတာ ရွင္ေမ့မေနပါနဲ ့
၃၄လမ္းဟာရွင့္အတြက္`လီဒို´လမ္းမၾကီးဆို
ကၽြန္မကအဲဒီ`လီဒို´လမ္းမၾကီးအရိပ္ရေအာင္အုပ္မိုးေပးထားတဲ့
မိုးတိမ္ျပာျပာဆိုတာကိုေမ့မေနပါနဲ ့
ရွင့္ဆီကေရာက္လာမယ့္ message ကို
`လ´ေရာင္ျဖာက်လာသလုိကၽြန္မေမွ်ာ္ေနမိတယ္
အခုေတာ့ကၽြန္မတို ့ႏွစ္ေယာက္ဟာတစ္ေယာက္တည္းျဖစ္သြားတယ္
ကန္ေရျပင္ထဲမိုးစက္မိုးေပါက္ေတြက်သြားသလို
တစ္ေယာက္တည္း
အေရွ ့ဘာလင္နဲ ့အေနာက္ဘာလင္ပူးေပါင္းသြားသလို
တစ္ေယာက္တည္း
တီေကာင္တစ္ေကာင္မွာလိင္အဂၤါႏွစ္မ်ိဳးလံုးပါေနသလို
တစ္ေယာက္တည္း
ပလူေကာင္အုပ္ထဲ
ပလူေကာင္တစ္ေကာင္ေရာေႏွာ၀င္ေရာက္သြားသလုိ
တစ္ေယာက္တည္း
အဲဒီတစ္ေယာက္တည္းဟာ
အခု၃၄လမ္းထဲမွာ
သေဘၤာပ်က္နဲ ့တူတဲ့လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထဲမွာထုိင္ေနတယ္
ကၽြန္မခႏၶာကိုယ္ထဲရွင္၀င္ေရာက္အသက္ရွင္ေနထိုင္ေနသလို
ရွင့္ခႏၶာထဲကၽြန္မ၀င္ေရာက္အသက္ရွင္ေနထိုင္ေနသလိုေပါ့…။

ေမာင္ဖီလာ

No comments:

Post a Comment