Saturday, January 12, 2013

အျဖဴ၊အျပာေတြ ပြင့္က်ေနတဲ့ အတိတ္





အေဆာင္က ထြက္လာေတာ့ ၇နာရီခြဲျပီ။ ဒီဇင္ဘာ၏ မႏၱေလးနံနက္ခင္းသည္ ေအးစိမ့္မႈန္သီစြာ မ်က္ေမွာင္ကုပ္ထားသည္။ ဂ်ာကင္ဇစ္ကို ခပ္တင္းတင္းေစ့ထားေသာ္လည္း ရွဴသြင္းလိုက္ေသာေလထုထဲတြင္ ေဆာင္း၏ရနံ႔ကို ဖမ္းမိနိုင္သည္။ နွာသီးဖ်ားထိပ္တို႔က ထံုက်ဥ္ေန၍ လက္ျဖင့္ မၾကာခဏသပ္သပ္ေပးရသည္။ ၂၆လမ္းမၾကီးေပၚမွာ ကားအသြားအလာသိပ္မရွိေသး။ စည္ပင္အက်ီၤ၀တ္ထားေသာအေဒၚၾကီးမ်ားက တံျမက္စည္းကိုကိုင္လ်က္၊ အမိႈက္ပံုးကိုဆြဲလ်က္။ အိပ့ဲအိပဲ့ခ်က္ပလက္ၾကီးကိုေက်ာ္ရန္ အေအးဓာတ္ကို မမႈဟန္ျပဳ၍ လီဗာကိုတင္လိုက္သည္။ ကားေပၚမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္လို ယူနီေဖာင္းေတြနွင့္။  နန္းေရွ႕၆၆လမ္းကို ခ်ိဳးေကြ႔အျပီး လမ္းမတစ္ေလွ်ာက္ေမွ်ာ္ၾကည္႔မိ၏။ မႏၱေလးေတာင္ၾကီးကား နွင္းမႈန္မႈန္မကြဲတကြဲၾကားမွာ ထီးထီးတည္လ်က္။

ေတာင္ေျခလမ္းေလးအတိုင္း ပတ္စီးလာျပီးမၾကာခင္ ေက်ာင္းကိုေရာက္သည္။ ဂိတ္၀မွာ ဆိုင္ကယ္ကိုဆင္းတြန္းရင္း၊ ေက်ာင္းသားကဒ္ကိုျမင္သာေအာင္ ထုတ္ဆြဲရင္း ၊ ကၽြန္ေတာ္ဖတ္ဖူးမွတ္ဖူးစိတ္ကူးခ့ဲဖူးေသာ တကၠသိုလ္ရဲ႕အရသာဆိုတာ ဒါမ်ားလားဟု ဆန္းစစ္ၾကည္႔မိသည္။ ၾကာၾကာစဥ္းစားခ်ိန္မရ။ ဆိုင္ကယ္အပ္သည္႔ေနရာမွ ကိုယ့္အခန္းဆီေရာက္ဖို႔ ၁၀မိနစ္ခန္႔ ေလွ်ာက္ရဦးမည္။ ပထမဆံုးအခ်ိန္က Physics ။ ၈နာရီ၁၅မိနစ္တြင္ စမည္။ လံုး၀ေနာက္က်လို႔မျဖစ္။ ဆရာမက သူအတန္းထဲေရာက္ေရာက္ခ်င္း roll call ေခၚတတ္သည္။ သူ႔ထက္ေနာက္က်မွ ၀င္လာလွ်င္မေပး။ ဆယ္တန္းတုန္းကေတာ့ ငါတကၠသိုလ္ေရာက္ရင္ လြတ္လြတ္လပ္လပ္စာသင္နိုင္မည္။ အနည္းငယ္အတန္းေနာက္က်လွ်င္လည္း ဘာမွမျဖစ္နိုင္ဟု ေတြးခဲ့မိပံုေတြ ျပန္စဥ္းစားရင္းျပံဳးမိလာသည္။ "ေမာင္ဟိန္း၊ ဘာေတြျပံဳးေနတာလဲဟ" .. အသံၾကားလို႔လွမ္းၾကည္႔လိုက္ေတာ့ ထင္ေက်ာ္ဦး၊ အားလံုးက ထင္ၾကီး လို႔ပဲေခၚသည္။ ေက်ာင္းတက္တာ တစ္လစြန္းစြန္း၊ ေမဂ်ာခြဲျပီးတာ တစ္လခြဲခန္႔ဆိုေတာ့လည္း သူငယ္ခ်င္းေတြရလာသည္။ ေမဂ်ာေတြမခြဲခင္ အားလံုးေပါင္းျပီးတက္ရသည္႔အတန္းေတြမွာ ခင္ခဲ့တ့ဲသူေတြလည္း ေမဂ်ာခြဲေတာ့ တခ်ိဳ႕ျပန္ပါလာသည္။

သေဘာက်ဖို႔ေတာ့ေကာင္းပါသည္။ Electronic and Communication ပထမနွစ္အတန္း(အတိုေကာက္ေတာ့ 1GEC အတန္း)လို႔သာေျပာသည္။ ပန္ကာေတြက တစ္ခုမွမလည္၊ ေဆာင္းတြင္းကကိစၥမရွိ၊ မႏၱေလးျမိဳ႕သည္ အျမဲေဆာင္းတြင္းျဖစ္ေနမွာမဟုတ္။ မီးေခ်ာင္းေတြက ႏွစ္ေခ်ာင္းၾကီးမ်ားေတာင္ လင္းသည္။ စာသင္ခန္းသည္ အျမဲလင္းက်င္းေနမွာမဟုတ္။ ရာသီဥတုအံု႔မိႈင္းေသာအခါမ်ားတြင္ မည္သို႔စီစဥ္မည္မသိ။ ထားပါ။ ေက်ာင္းသားအမ်ားစုသည္ အထက္တန္းေက်ာင္းက ပံုစံမ်ားအတိုင္း သြားလာေနထိုင္ေျပာဆိုၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္က သေဘာမက်၊ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ေနခ်င္သည္။ သည္အခ်က္ေၾကာင့္လည္း ကၽြန္ေတာ့္တြင္ ၀ါသနာတူ၊စရိုက္တူ၊ေပါင္းရသင္းရအဆင္ေျပေသာ သူငယ္ခ်င္းအသစ္မ်ားရရွိခဲ့ေလသည္။ ေပ်ာ့ေျပာင္းႏူးညံ႔စိုစြတ္ေသာ ရႊံ႕တို႔မွာ အလြယ္တကူပံုသြင္းယူနိုင္ေသာ္လည္း မာေက်ာေျခာက္ေသြ႔ေသာေျမစိုင္ခဲတို႔မွာ အလြယ္တကူပံုသြင္းမယူနိုင္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သူငယ္ခ်င္းတစ္စုသည္ ေျမစိုင္ခဲမ်ားသာျဖစ္သည္။ ေက်ာင္းသားအမ်ားစုမွာ ပံုစံခြက္အတြင္းနွစ္လိုဟန္ရွိေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ ေက်ာင္းလာခ်ိန္ ေခါင္းငိုက္စိုက္ခ်တုန္း၊ ယူနီေဖာင္းကိုခပ္ညစ္ညစ္၀တ္တုန္း၊ စာသင္ခ်ိန္အတြင္း တာရာမင္းေ၀ဖတ္တုန္း၊ ေရာ့ခ္သီခ်င္းမ်ားအေပၚ ရူးသြပ္မက္ေမာတုန္း။ ပံုစံခြက္နွင့္အသားမက်။

ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာရလွ်င္ ေန႔စဥ္ေက်ာင္းလာ၊ roll call ယူ၊ အတန္းတက္၊ ဒီပံုစံခြက္ကိုမၾကိဳက္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အမ်ားစုမွာ နယ္မွလာသူေတြ။ မႏၱေလးျမိဳ႕ကိုေရာက္တာ နွစ္လပင္မျပည္႔ေသး။ လည္ခ်င္ပတ္ခ်င္သည္၊ စူးစမ္းေလ့လာခ်င္သည္၊ ရူးခ်င္မူးခ်င္သည္၊ စာသင္ရတာကလြဲလွ်င္ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားအရသာခံစားခ်င္သည္။ ထိုသို႔ေမွ်ာ္လင့္ေနစဥ္မွာပင္ သတင္းေကာင္းတစ္ခုေၾကာင့္ ေခါက္ရိုးက်ိဳးေန႔ရက္မ်ားထံမွ ကၽြန္ေတာ္တို႔သူငယ္ခ်င္းတစ္စု ထြက္ေျပးလြတ္ေျမာက္ခဲ့ရေလသည္။

"ဇန္န၀ါရီလထဲမွာ ငါတို႔ EC က ေမာင္မယ္သစ္လြင္ၾကိဳဆိုပြဲရွိတယ္ေဟ့"
ဒီသတင္းကို ၾကားေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔စိတ္၀င္စားသည္။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ဒီပြဲမွာ သီခ်င္းပါမည္၊ ျပဇာတ္ပါမည္၊ သံခ်ပ္ပါမည္၊ King,Queen ေရြးပြဲပါမည္၊ ဂိမ္းကစားပြဲမ်ားပါမည္၊ သည္ပြဲမွာ ပထမနွစ္ေက်ာင္းသားမ်ားအျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔တစ္ခုခုလုပ္ခ်င္သည္။ ေန႔လည္အတန္းနားေတာ့ BEတန္းမွ အကိုၾကီးေတြ၊အမၾကီးေတြေရာက္လာသည္။ သူတို႔က အေသးစိတ္ေျပာျပသည္။ "ငါ့ညီတို႔ထဲက တီး၀ိုင္းတစ္၀ိုင္းရနိုင္မလား" ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္ေယာက္မ်က္နွာတစ္ေယာက္ၾကည္႔ရျပီ၊ ျဖစ္မလားေပါ့။ ကိုလြင္မိုးသူဆီေမးေငါ့သည္။ Reapter ေက်ာင္းသား။ မနွစ္ကလည္း သူပဲတီးသည္ဟုၾကားသည္။ သည္ေတာ့ သူ႔သာပံုခ်လိုက္သည္။ သူက အတူတူေက်ာင္းတက္လာတာ တစ္လေက်ာ္ျပီဆိုေတာ့ ရေလာက္မည္ထင္သည္႔လူေတြကိုေမးသည္။

 "ေမာင္ဟိန္း..ရတယ္မလား။ ဘာခ်မလဲ။"
 "အင္း..ရေလာက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေဘ့စ္ပဲခ်ပါ့မယ္"
"ျဖိဳးျငိမ္းေရာ" "သီခ်င္းပဲဆိုမယ္ဗ်ာ"
"ဒရမ္က...ျမတ္ကို၊ မင္းျဖစ္မလားေဟ့ေကာင္၊ ေလ့က်င့္ခ်ိန္ရွိပါေသးတယ္ကြ၊လုပ္လိုက္ကြာ၊ အေပ်ာ္ေပါ့" "ကီးဘုတ္လိုေနတယ္၊လုပ္ဦးဟ" ကိစၥမရွိ၊ ျဖိဳးျငိမ္းက သူမဆိုတဲ့အခ်ိန္တီးေပးမည္။ ဆိုရင္းေတာ့ မတီးနိုင္ပါတ့ဲ။ တေယာသမားလည္းရွိသည္။ ဘရန္ဆိုင္း။ "အိုေက၊ ဒါဆိုရျပီ" ဟုလူေရြးပြဲျပီးသြားေတာ့သည္။

စာရင္းခ်ဳပ္ေသာ္ -

ကိုလြင္မိုးသူ - Lead Guitar
(ဂိမ္းသမား၊ အရက္နံ႔ရလွ်င္ ဘာကိုမွအာရံုမစိုက္နိုင္၊ ေခါင္းမူးတတ္သူ၊ သူ႔အိမ္က အရက္ဆိုင္ဖြင့္ထားသျဖင့္ မိဘမ်ား၏အလိုအရ ပေယာဂဆရာထံတြင္ အရက္မတည္႔ေဆးထိုးထားသူ။ ထိုေဆးေၾကာင့္ အရက္နံ႔ကိုမခံနိုင္ဟုဆိုသည္။ ဟုတ္မဟုတ္ေတာ့မသိ။ သူကုိယ္တိုင္လည္း အရက္ကိုစနစ္တက်ေရွာင္ၾကဥ္သူျဖစ္သည္။)

ျမတ္ကို - Drummer
(ရိုးရိုးေဆးေပါ့လိပ္ကို မ်က္လံုးမ်ားေမွးစင္းဖြာရႈိက္ျပျပီး ဟိုဟာပါတာလိုလို၊ ဒီဟာထည္႔ထားတာလိုလို လူရွိန္ေအာင္သရုပ္ေဆာင္တတ္သည္။ သေဘာေကာင္း၍နွစ္လိုဖြယ္ရွိသည္။ ဂီတကို လမ္းၾကံဳစိတ္၀င္စားသည္။)

ဘရန္ဆိုင္း - Violin
(အသင့္ေရးထားေသာ ရည္းစားစာမ်ားကို ေဆာင္ထားေလ့ရွိသည္။ သူ႔တေယာလိုပင္ အသံက ခၽြဲခၽြဲႏြဲ႕ႏြဲ႕။ ဘုရားေက်ာင္းတြင္ သင္တန္းလက္ေထာက္ဆရာ။ ပဲနည္းနည္းမ်ားသည္မွလြဲ၍ ေပါင္းလို႔သင္းလို႔ရသည္။)

ေမာင္ဟိန္း - Bass Guitar
(လူစံုလွ်င္ ေသာက္ၾကစို႔ဟု ေဆာ္ၾသတတ္ျပီး အားလံုးေဒါင္းသြားခ်ိန္တြင္ ေယာင္ခ်ာခ်ာက်န္ခဲ့ေလ့ရွိသူ၊ အရိႈက္ကို အြတ္ခနဲျမည္ေအာင္ထိုးလိုက္ေသာလက္သီးလို ၀ရုန္းသုန္းကားေျပာတတ္ေသာ္လည္း ေက်နပ္ေလာက္ေအာင္ေခ်ာ့ေမာ့ေလွ်ာခ်တတ္သည္။ ဘာကိုမွ ေသခ်ာမသိေသာ္လည္း ဟိုေယာင္ေယာင္ဒီေယာင္ေယာင္ ကၽြမ္းက်င္အဆင့္။)

ျဖိဳးျငိမ္း - Keyboard
(ဖဲရံႈးလွ်င္ ေက်ာင္းမလာတတ္။ တစ္ေနကုန္အိပ္တတ္သည္။ ဖဲကိုစီးပြားေရးလုပ္ငန္းတစ္ခုလိုေအာင္ျမင္ေအာင္ စြမ္းေဆာင္နိုင္သူ။ အနိုင္မ်ားေသာေန႔မ်ားတြင္ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးကို စိတ္ၾကိဳက္ခြဲေ၀သံုးစြဲခြင့္ျပဳသူ၊ ဘရန္ဆိုင္းနွင့္ေတြ႔လွ်င္ ဖြန္ေၾကာင္ကာ၊ လြင္မိုးသူနွင့္ေတြ႔လွ်င္ ဂိမ္းနွိပ္ျပီး၊ ကၽြန္ေတာ္နွင့္ေတြ႔လွ်င္ အရက္ေသာက္တတ္သူ။ ေဆးစက္က်ရာ(အရုပ္ထင္မဟုတ္) ညစ္ပတ္သည္။

ေဌးၾကီး - Second Lead
(လူလိုသျဖင့္ MP ေမဂ်ာမွ ေခၚထားရသူ။ လြင္မိုးသူ၏ သူငယ္ခ်င္း၊ သူ႔လိုပင္တစ္နွစ္က်ထားသည္။ မ်က္မွန္ပါ၀ါ ၇၀၀ နွင့္ Reapter ရုပ္မေပါက္သူ။ မ်က္မွန္ကို လက္မျဖင့္ ၁မိနစ္လွ်င္ အၾကိမ္ ေလးဆယ္ခန္႔ တြန္းတြန္းတင္ေနတတ္သည္။ အျမဲတမ္းလြမ္းလြမ္းေဆြးေဆြးမ်က္လံုးမ်ားျဖင့္ စာဖတ္နာသူ။)


တီး၀ိုင္းအဖြဲ႔ၾကီးကား ေအာင္ျမင္စြာဖြဲ႔စည္းျပီးေခ်ျပီ။ တီး၀ိုင္းကိစၥျပီးသျဖင့္ အဆိုေတာ္ကိစၥက ေရာက္လာသည္။ အဖြဲ႔သားအားလံုးဆံုျပီး တစ္ပုဒ္ေလာက္တီးျပလိုက္ေသာအခါ အကိုေတြအမေတြအားလံုးက သေဘာက်ၾကသည္။ အဆိုေတာ္ေရြးမည္႔ကိစၥလည္း ညီေလးတို႔ပဲလုပ္ေပးပါဟုဆိုလာသည္။ ရတာေပါ့။ စာမသင္ရရင္ ျပီးေရာမဟုတ္လား။
ေက်ာင္းေရွ႕တည္႔တည္႔ရွိဘုရား၀င္းထဲတြင္ အသံစမ္းမည္။ အကတိုက္မည္။ roll call မ်ားအား စာရြက္တစ္ရြက္ျဖင့္ သီးသန္႔ေရးေပးမည္။ အတန္းမတက္ေသာ္လည္း roll call ေပးရန္ေပါ့။ အဲ့သေဘာကို ရံုးစာဆန္ဆန္ေရးျပီးသကာလ ဌာနမွဴးထံတင္ျပေသာအခါ လုပ္ပါဟု ခြင့္ျပဳခ်က္က်လာသည္။ ဤသို႔ျဖင့္ တရား၀င္ေက်ာင္းေျပးခဲ့ၾကေလသည္။

အမွန္မွာ ဂစ္တာတစ္လက္တည္းျဖင့္ အသံစစ္၊ကီးခ်ိန္လွ်င္ရျပီ။ အတီးသမားတစ္ေယာက္သာလိုသည္။ သို႔ေသာ္လက္ရွိတြင္မူ အတီးသမားအားလံုး သစ္ပင္ေအာက္တြင္မိန္႔မိန္႔ၾကီးထိုင္ေနၾကသည္။ လြင္မိုးသူက တီး၊တစ္ေယာက္ျပီးတစ္ေယာက္လာဆိုျပေစ။ ထိုအခ်ိန္က မိန္းကေလးအဖြဲ႔မ်ားေခတ္ထေနရာ၊ စင္ေပၚတက္ရတာလည္းအေဖာ္ရွိ၊ ကိုယ့္အသံမျပည္႔တာလည္း လူမသိ ျဖစ္ရေလေအာင္ နွစ္ေယာက္တြဲသံုးေယာက္တြဲ ဆိုၾကဖို႔ စာရင္းေပးသူေကာင္မေလးေတြမ်ားသည္။ မင္းမခ်စ္ရင္ေကာင္းမယ္တို႔(No အဖြဲ႔ထင္သည္)၊ ကမာၻေက်ာ္တ့ဲမင္းသားေလးလည္းမတြဲခ်င္ပါဘူးအစခ်ီ(Blueberryr မွတ္သည္) တို႔လို ပ်င္းစရာသီခ်င္းမ်ားသာမ်ားသည္။

ေယာက္်ားေလးေတြထဲကေတာ့ "ပန္ဆင္ဖို႔ ပန္းေလးလိုပြင့္လန္းေန၊ မပန္ခ်င္လည္းနွလံုးသားကို ေျခြလိုက္ေလ"။ ဒါပဲထပ္ေနသည္။ ေဇာ္ပိုင္သီခ်င္းကလည္း တစ္နိုင္ငံလံုးပ်ံ႕နွ႔ံစီး၀င္ခ်ိန္။ ဒီသီခ်င္းကိုပင္ သံုးေယာက္လုေနသျဖင့္ မဲနိႈက္ျပီးေရြးေပးလိုက္ရသည္။ အားလံုးအဆင္ေျပသည္။ အမွန္အတိုင္း၀န္ခံရလွ်င္ ခက္ခက္ခဲခဲတီးေပးရမည္႔သီခ်င္းေတြ မပါ။
သာမန္ေတြသာျဖစ္သည္။ တကယ္တီးၾကေၾကးဆိုလွ်င္ လတ္တေလာေကာက္ဖြဲ႔လိုက္ေသာကၽြန္ေတာ္တို႔အဖြဲ႔မွာ အဆင္မေျပနိုင္။ ဒါေတာင္ Korn သီခ်င္းဆိုခ်င္လို႔ဟူေသာငနဲအား ေတာင္းပန္၍ထားရသည္။

"မလုပ္ပါနဲ႔ကြာ၊ တစ္ပုဒ္လံုးမေျပာနဲ႔ တစ္ဘားေတာင္တီးလို႔ရမွာမဟုတ္ပါဘူး။ က်န္တာလုပ္ပါဟ"ဟု ဆိုလိုက္သျဖင့္ သူ႔ခမ်ာ Big Bag သတိရရဲ႕လားျဖင့္ ေက်နပ္သြားရရွာသည္။ အားလံုးျပီးျပီ၊ သီခ်င္းတိုက္ရန္သာရွိသည္။ ဒီေတာ့သီခ်င္းတိုက္ရန္ ကုန္က်စရိတ္အတြက္ စီစဥ္သူမ်ားကို ေျပာရျပန္သည္။ ဘတ္ဂ်တ္အေျခအေနက မဆိုးလွ။ ECေက်ာင္းသားတစ္ဦးလွ်င္ ၂၀၀၀ စီေကာက္သည္။ ဒံေပါက္ေကၽြးမည္။ အေအးတိုက္မည္။ ျမိဳ႕ေတာ္ခန္းမမွာလုပ္မည္။ တီး၀ိုင္းပစၥည္းအပါအ၀င္ ခန္းမေၾကးက သိပ္မရွိ။ အေအးကလည္း "အာရွ"မွ စပြန္ဆာေပးမည္။ တံု႔ျပန္ခ်က္အေနျဖင့္ ေနာက္ခံပိတ္ကားတြင္ သူတို႔တံဆိပ္တပ္ေပးရမည္။ သံခ်ပ္အဖြဲ႕က သူတို႔နာမည္ပါ တီရွပ္မ်ား၀တ္ေပးရမည္။ ဒါပဲျဖစ္သည္။ သီခ်င္းတိုက္ဖို႔ေနရာက ၃၅လမ္းမွာ။ တစ္နာရီ ၃၅၀၀ ၊ မီးမလာလွ်င္ ၄၅၀၀ ၊ ဒီေတာ့ျမိဳ႕ထဲျပန္ထြက္ရမည္။ ထို႔ေၾကာင့္ေနာက္ပိုင္းရက္မ်ားတြင္ ေက်ာင္းလာခ်ိန္ယူနီေဖာင္းမ၀တ္ၾကေတာ့။ ဘုရားထဲလာ၊ roll call ေရး၊ ျမိဳ႕ထဲျပန္ထြက္၊ သီခ်င္းဆိုမည္႔ ေကာင္မေလးမ်ားကို ဆိုင္ကယ္ကိုယ္စီျဖင့္တင္ကာ ရြလ်က္၊ ထလ်က္၊ ၾကြလ်က္ရွိၾကေလသည္။

သီခ်င္းအားလံုး ၂၃ ပုဒ္ေလာက္ရွိမည္ထင္သည္။ သည္လိုနဲ႔ရက္က တျဖည္းျဖည္းနီးလာသည္။ ၅ရက္၊တစ္ပတ္သာလိုေတာ့သည္။ ဒီမွာျပႆနာကစသည္။ မ်ိဳးသိန္းတို႔ သံခ်ပ္အဖြဲ႔က ျပဇာတ္ပါတာ၀န္ယူထားသည္။ အခုမွ မရဟုဆိုလာသည္။ ျပဇာတ္ကို မလုပ္နိုင္၊ေရး၍မရပါ တဲ့။ စီစဥ္သူေတြက ထည္႔ေစခ်င္သည္။ နွစ္စဥ္အစဥ္အလာလည္းျဖစ္သည္။ ျပီးေတာ့ဇာတ္ေတာ္ၾကီးေတြလည္းမဟုတ္။ ဟာသျဖင့္ အမွားမ်ားကို ေ၀ဖန္ေထာက္ျပေစခ်င္ေသာပံုစံျဖစ္သည္ တဲ့။ သည္ေတာ့ဘယ္သူေရးနိုင္မလဟု ဟိုပုတ္ဒီပုတ္လုပ္ရင္း ကၽြန္ေတာ့္ဆီေရာက္လာသည္။မတတ္နိုင္ေတာ့။ တတ္ေယာင္ကားကၽြန္ေတာ့္မွာ သူမ်ားေတြသီခ်င္းတိုက္နားေနခ်ိန္ တကုပ္ကုပ္ေရးရျပီ။
 "မင္းကမအားလို႔ မေခၚေတာ့ဘူးေနာ္။ နားခ်ိန္ေလးအေအးသြားေသာက္ဦးမယ္ဟ" ဟုဆိုကာ ေကာင္မေလးနွစ္ေယာက္စီတင္လ်က္ထြက္သြားေသာ ျဖိဳးျငိမ္းနွင့္ ဘရန္ဆိုင္းကိုသာ နားရင္းေတြ ပစ္ပစ္ေကၽြးခ်င္စိတ္တဖြားဖြားျဖစ္ရျပန္သည္။


မနက္ ၇နာရီခြဲေလာက္ေက်ာင္းကိုလာ၊ ျမိဳ႕ထဲျပန္သြားသီခ်င္းတိုက္၊ ထမင္းစား၊ ေန႔လည္ပိုင္းေက်ာင္းျပန္လာ၊ ဘုရား၀င္းထဲသြား၊ ျပဇာတ္တိုက္၊ ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္ျပန္လာ၊ ျမိဳ႕ထဲမွာစီစဥ္သူေတြနဲ႔ေတြ႔၊ လိုအပ္တာေတြေဆြးေႏြးၾက။ ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္မွာမအားနိုင္။ ရက္က တျဖည္းျဖည္းနီးကပ္လာေတာ့ ခန္းမက ၂ရက္ၾကိဳတင္အစမ္းေလ့က်င့္ခြင့္ေပးသည္။ ပြဲက်င္းပမည္႔ရက္က တနဂၤေႏြျဖစ္ေနသျဖင့္ က်န္ေမဂ်ာမ်ားမွ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကိုလည္း ဖိတ္စာေတြေရာင္းရေသးသည္။ တျခားေက်ာင္းမ်ားကိုလည္း ေၾကျငာထားသည္။ ကြန္ျပဴတာတို႔၊ တိုင္းရင္းေဆးတို႔၊ ေဆးေက်ာင္းတို႔၊ UFL တို႔။

ဒီလိုနဲ႔ စေနေန႔ေရာက္လာ၏။ အားလံုးအခက္အခဲမရွိအိုေက။ တီး၀ိုင္းပစၥည္းေတြလည္းစင္ေပၚမွာေရာက္ေနျပီ။ ေနာက္ခံစာတန္းဘာညာ အကုန္ရယ္ဒီျဖစ္ျပီ။ ေမာ္ဒယ္လ္ရႈိးအတြက္ ေနာက္ဆံုးေလ့က်င့္မႈလုပ္ေနေသာ မမၾကီးေတြကို ထိုင္ေငးေနလိုက္သည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ BEတန္းမွ ကိုဇင္ကိုကေျပာသည္။"ညဒီမွာအိပ္မလား၊ငါတို႔ကအိပ္ၾကမွာ၊ လူနည္းေနလို႔မင္းတို႔လည္းအိပ္ပါလား" လြင္မိုးသူကမရ အိမ္ျပန္ရမည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေသာက္မွာသိသျဖင့္ေျပးျခင္းလည္းျဖစ္နိုင္သည္။ ျဖိဳးျငိမ္း၊ ကၽြန္ေတာ္၊ ဘရန္ဆိုင္း၊ ေဌးၾကီးတို႔က အေဆာင္ေနမ်ားမို႔ရသည္။

ျမတ္ကိုက အိမ္မွာေနေသာ္လည္း ေျပာလွ်င္ရမည္။ သီခ်င္းဆိုမည္႔ထဲက ကိုဇင္ကို၊ ထင္ၾကီး၊ ငခ်မ္း၊ ထူးေမာင္၊ ဇြဲညီ အိပ္ၾကမည္။ ျပဇာတ္၊သံခ်ပ္အဖြဲ႕က မ်ိဳးသိန္းတို႔၊ ေျပာင္ၾကီးတို႔လည္းအိပ္မည္။ တကယ္တမ္းအိပ္ၾကမည္႔အဖြဲ႔က ၁၅ေယာက္ေလာက္ျဖစ္သြားသည္။ သည္ေတာ့ ကိုဇင္ကိုက နည္းနည္းအင္တင္တင္။ "ခန္းမမွဴးက ရပါ့မလားမသိဘူးကြ၊ သူ႔ကိုခြင့္ေတာင္းရမွာ သူကအိပ္ဆိုအိပ္ၾကတာေပါ့"

ခန္းမမွဴးဆီ ကၽြန္ေတာ္အပါအ၀င္ ၄ေယာက္ေလာက္ခ်ီတက္ၾက၏။ သူ႔ရံုးခန္းထဲ၀င္ျပီး ဒီညခန္းမမွာ ၁၅ေယာက္ေလာက္အိပ္မည္႔အေၾကာင္းေျပာလိုက္သည္။ ခန္းမမွဴးက ဘာမွမေျပာ၊ တစ္ခြန္းတည္းေမး၏။ "မင္းတို႔ေသာက္မွာလား"။ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာမေျဖနိုင္ျပီ။ ေသာက္လွ်င္မအိပ္ရဟူသည္႔ေလသံ။ အခုအိပ္မည္႔ ၁၅ေယာက္မွာ ၁၅ေယာက္ေလာက္က အေသာက္သမားေတြဆိုေတာ့ အေျဖကားရွာသည္၊မေတြ႔ဟုပင္ဆိုရမလိုလို။ သူကဆက္ေျပာသည္။ "မင္းတို႔ေသာက္မယ္ဆို ဒီမွာပဲေသာက္ၾက၊ အျပင္မထြက္နဲ႔လို႔ေျပာမလုိ႔ပါ။ ၁၅ေယာက္ေတာင္ဆိုေတာ့ တစ္ခုခုျဖစ္မွာစိုးလို႔"။ ကၽြန္ေတာ္တို႔မ်က္လံုးမ်ားမွ တဖ်တ္ဖ်တ္လင္းလာေသာအေရာင္သည္ ျမိဳ႕ေတာ္ခန္းမၾကီးတစ္ခုလံုး၏ လင္းထိန္ေနေသာ မီးအလွမ်ားကို ေက်ာ္သြားမတတ္ပင္။

ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ၾကီးလြန္းလွ်င္ အခ်ိန္တို႔ကုန္ခဲလွ၏။ ပုလင္းသြား၀ယ္ေသာကိုဇင္ကိုတို႔မေရာက္ေသး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ ခန္းမအတြင္းရွိေရွ႕ဆံုးတန္းဆိုဖာမ်ားေပၚတြင္ထိုင္လ်က္ စင္အေနာက္ခံကားလိပ္ၾကီးကိုလည္းေကာင္း၊ စင္ေပၚတြင္ခင္းထားေသာ ကတီၱပါေကာေဇာၾကီးကိုလည္းေကာင္း၊ စင္ေရွ႕တြင္ ထိုးထားေသာ အလွပန္းအိုးၾကီးမ်ားကိုလည္းေကာင္း စိတ္ကူးတည္႔ရာေငးေမာလ်က္ ကားသံကိုသာေစာင့္ေမွ်ာ္ေနမိၾက၏။ မ်ားမၾကာမီပင္ ျမိဳ႕ေတာ္ခန္းမ၀င္းအတြင္းသို႔ ကား၀င္လာသံၾကားရေလသည္။

ပစၥည္းမ်ားအားအေျပးအလႊားခ်ေသာအခါ Grand Royal ၀ီစကီေရႊပတ္ ၁၀ေတာင့္၊ Mandalay 12years Rum ၅ေတာင့္၊ ျမန္မာဘီယာ ၁ဖာ၊ အာရွပင္မွည္႔ ၂ဖာတို႔ကို အားပါးတရေတြ႔ရေလသည္။ အျမည္းမွာလည္း စံုစြာ။ ငါးသံပုရာေပါင္း၊ၾကက္ကင္မွသည္ ေနၾကာေစ့၊ဦးဦးမရမ္းေပါင္းအထိ။
မွန္ေလးမွန္နွင့္ကိုက္ညီေလျပီ။ အခ်ိန္မွန္၊ လူမွန္၊ ေနရာမွန္၊ ပစၥည္းမွန္။

ဇာတ္လမ္းကားအေသးစိတ္စရာမလိုေတာ့။ ရုပ္ရွင္ေတြထဲကလို ၂နာရီခန္႔ၾကာေသာ္ဟု စာတန္းထုိးရမည္လားမသိ။ ၀ီစကီတို႔မွာေျပာင္ျပီ။ ရမ္တို႔ကိုလည္းဖြင့္ေနျပီ။ ပလပ္ကၽြတ္သလိုလို၊ ခဲလြတ္သလိုလို၊ ဆားကစ္ပ်က္သလိုလို အမူအရာမ်ားကိုလည္း စတင္ေတြ႔ရွိရေလ၏။ ဤေနရာတြင္ အထူးဧည္႔သည္ေတာ္ၾကီးအား မိတ္ဆက္ေပးလို၏။ အျခားမဟုတ္။ ခန္းမမွဴးပင္။ "အျပင္သြားေသာက္ရင္တစ္ခုခုျဖစ္မွာစိုးလို႔"ဟူေသာ စကားသည္ သူပါေရာေယာင္၍ ေသာက္ခ်င္သျဖင့္လီဆယ္ေၾကာင္းသိရေသာ္လည္း အသိေနာက္က်ေလျပီ။ အျပစ္တင္စကားလည္းမဆိုရက္။ အရက္သည္ အေသာက္သမားအခ်င္းခ်င္း အလြန္အမင္းခ်စ္ခင္ရင္းနွီးေစသည္မဟုတ္ပါေလာ။ ခန္းမမွဴးမွာ အခံလည္းရွိထားပံုရသည္။ ခဲလြတ္သည္႔အဆင့္မဟုတ္၊ ဒိုင္အုပ္ လဲရမည္႔အေျခအေနျဖစ္ေနေလသည္။ စတိတ္ရႈိးတြင္သံုးေသာ အေပၚပင့္မီးမ်ား၊ မာက်ဴရီမီးမ်ားကို ထဖြင့္သည္။ ငါ့ညီေလးေတြ ျခင္ကိုက္ေနမွာစိုးလို႔ ဟူေသာစကားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ မ်က္နွာမ်ားပူစပ္ပူေလာင္ျဖင့္ ခြက္ကိုေမာ့ရေလ၏။

ထိုအခ်ိန္တြင္ စတိတ္စင္ေဘး၊ အ၀တ္လဲခန္းအတြင္းမွ ခြမ္းခနဲၾကားလိုက္ရာ ကၽြန္ေတာ္တို႔အေျပးအလႊားသြားၾကည္႔ေလသည္။ အ၀တ္လဲခန္းအတြင္းမွ ဘိုထိုင္အိမ္သာေပၚတြင္ ျမတ္ကိုမွာ ငုတ္တုတ္ၾကီးထိုင္လ်က္၊ အီးပါရင္းအိပ္ေပ်ာ္ေနသည္။ အိမ္သာတံခါးက မပိတ္၊ ဘိုထိုင္ခြက္ေရကန္အဖံုးမွာ နံေဘးၾကမ္းျပင္တြင္ေၾကမြလ်က္။ မ်က္နွာကို အိမ္သာေရနွင့္ပက္လိုက္မွ အူေၾကာင္ေၾကာင္ျဖင့္ ထသြားဖို႔လုပ္သည္။ တံခါးကို အျမန္တြန္းပိတ္ျပီး "ေဟ့ေကာင္၊ မင္းအီးပါေနတာမလား၊ မထြက္ခဲ့နဲ႔၊ေသခ်ာလုပ္ျပီးမွထြက္ခ့ဲ"ဟုေအာ္ရသည္။ စိတ္ခ်ရေအာင္အျပင္က ကလန္႔ထိုးထားလိုက္၏။ ေျပာင္ၾကီးကိုလည္းၾကည္႔ပါ။ ဆိုဖာေပၚတြင္ စကၠဴတစ္ရြက္ကိုလံုးေခ်မြ၍ ပစ္ထားသလို ေခြေခါက္စုတ္ျပတ္ေန၏။ အသက္မွရွိေသးရဲ႕လားဟု အေတြးျဖင့္ အနားကပ္ခါမွ ျခင္အေပါင္းတို႔သည္ ခိုအုပ္ၾကီးထပ်ံသလို ၀ုန္းခနဲျပန္သြား၏။
သနားေသာအားျဖင့္ နံေဘးရွိေထာင္ထားေသာ ဖေယာင္းပုဆိုးလိပ္ျဖင့္ ပတ္ေပးခဲ့ရေလသည္။

စတိတ္စင္ေပၚျပန္ထြက္လာေတာ့ ကိုဇင္ကိုတို႔က ရမ္ေနာက္တစ္လံုးထပ္ဖြင့္ျပီ။ ခန္းမမွဴးကား ဒရမ္ရိုက္ေန၏။ ည ၁၁နာရီခန္႔၊ ေဟာခန္းၾကီးထဲတြင္ အမူးသမားတစ္ေယာက္၏ ဒရမ္လက္သံကိုနားေထာင္ဖူးပါသေလာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း နားဒုကၡကိုေမ့ေလ်ာ့ေစရန္ ရမ္ေနာက္တစ္လံုးဖြင့္၏။ ဘီယာတစ္ဖာမွာ ၃လံုးလားက်န္ေတာ့သည္။ ငခ်မ္းကားလက္ဖက္သုပ္ပန္းကန္ကို ကတၱီပါေကာေဇာၾကီးေပၚ ေမွာက္ပစ္လိုက္သည္။"ငါ့ကို ခြင့္မလႊတ္ပါနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းတို႔ရာ"ဟု ေအာ္ျပီး ျခင္ေဆးေခြမ်ားကို ၀ါး၏။ ျဖိဳးျငိမ္းက စိတ္တိုသျဖင့္နံေဘးရွိ ေဟာ္လိုဂစ္တာတစ္လံုးကိုလႊင့္ပစ္လိုက္၏။ ေဌးၾကီးက ၾကိဳးနွစ္ေခ်ာင္းျပတ္သြားေသာဂစ္တာကို ျပန္ေကာက္ရင္း"မနက္က်လိုေသးတယ္ဟ၊ၾကိဳး၀ယ္ခ်ိန္မရနိင္ဘူး"ဟု ဆိုကာ ေနာက္ခံကန္႔လန္႔ကာတြင္စာလံုးမ်ားစီ၍တန္းထားေသာစတီးၾကိဳးမ်ားကို သြားျဖဳတ္သည္။ အရက္၀ိုင္းဆီျပန္အလာတြင္ ငါးသံပုရာေပါင္းပန္းကန္ကိုနင္းမိသျဖင့္ အရိုးစူး၍ေျပးရာ ေဆာင္းေဘာက္ကို၀င္တိုက္၍မ်က္မွန္ကြဲ၏။ ဇြဲညီက ထူးေမာင္အားေဆးလိပ္ေတာင္းရာမေပးသျဖင့္ ဘီယာျဖင့္လွမ္းပက္၏။ ထူးေမာင္မွာ ျပန္မလုပ္နိုင္၊ ေပပြေနေသာ အန္ဖတ္တို႔ကိုသာ ကတၱီပါေကာေဇာၾကီးျဖင့္ ပြတ္သုတ္ေနေလသည္။ ဘရန္ဆိုင္းမွာကား ဖုန္းတစ္လံုးျဖင့္ ေတြ႔ကရာနံပါတ္တို႔ကိုနွိပ္ကာ အိပ္ျပီလား၊အိပ္ျပီလား လုပ္ေန၏။ မ်ိဳးသိန္းမွာေတာ့ ေျခေထာက္ကို ေရခဲဘူးထဲနွစ္လ်က္ ေဟာင္ပင္ေဟာက္ေနျပီ။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ အေတာ္ၾကီးမူးေနလ်က္ကပင္ အရိုးစူးခ်င္သလိုလို၊ ရူးခ်င္သလိုလို၊ အီးပါခ်င္သလိုလို၊ အန္ခ်င္သလိုလို၊ ဒရမ္ရိုက္ခ်င္သလိုလို၊ ဖုန္းဆက္ခ်င္သလိုလို၊ ျခင္ေဆးေခြစားခ်င္သလိုလို ျဖစ္၍ေနေပ၏။


မနက္ ၉ နာရီစမည္႔ပြဲအတြက္ မနက္ ၇နာရီထ၍သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ေသာ္လည္း မမီပါ။ ေနၾကာေစ့ခြံတို႔ကား စင္ေပၚတြင္ျပန္႔က်ဲလ်က္၊ အန္ဖတ္၊ဟင္းအနွစ္၊အရက္၊ဘီယာတို႔ကား အခင္းကို အကြက္အကြက္ထေစလ်က္၊ ေဆးလိပ္မီး၊ျခင္ေဆးေခြတို႔ကား အခင္းကို အေပါက္အေပါက္ျဖစ္ေစလ်က္။ EC Fresher Welcom ဟူေသာ စာတန္းကားရြဲ႕တိရြဲ႕ေစာင္းတည္ရွိလ်က္။ အိမ္သာေရကန္အဖံုးမွာ ေၾကမြလ်က္။ ခန္းမမွဴးကားမေတြ႔ရေတာ့။ ဘယ္မွာပုန္းေနသည္မသိ။ ေျပာင္ၾကီးမွာ ၀ဲလ္ကမ္းမတက္နိုင္။ နဂိုကပင္အားျပတ္ေနသျဖင့္ ပုလင္းၾကီးခ်ိတ္လိုက္ရသည္ဟုၾကားသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုးအေဆာင္ျပန္ေရခ်ိဳးေသာ္လည္း ရုပ္ထြက္မ်ားက ဘယ္လိုမွမသားနား။ မ်က္နွာမ်ားမွာ နီစပ္စပ္၊ ပြစိစိ၊ ေျပာင္စပ္စပ္ျဖစ္ေန၏။ အတီးပိုင္းတြင္လည္းအဆင္မေျပ၊ ဒရမ္က်ဴနင္မ်ားက မမွန္၊ ညက ခန္းမမွဴးလက္ခ်က္ေၾကာင့္ သားေရတို႔မွာေလ်ာ့ေနေလျပီ။ ဘတ္ဘတ္ သာထြက္၏။ ျပဇာတ္တြင္လည္း ကၽြန္ေတာ္က ခပ္စပ္စပ္ေလးလုပ္ထားလိုက္သည္။ ေက်ာင္းကားေတြအရမ္းေႏွးသည္႔အေၾကာင္း၊ ေက်ာင္းတံခါးၾကီးက ေက်ာင္းတက္ခ်ိန္ဆိုလွ်င္ေစာေစာပိတ္၍ ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္ဆိုလွ်င္ ေနာက္က်သည္႔အေၾကာင္း၊ ကြန္ျပဴတာပရိုဂရမ္းမင္းန္ဘာသာရပ္ကို ဘလက္ဘုတ္ေပၚမွာ သင္ရသည္႔အေၾကာင္း၊ အိမ္သာေတြေရမရွိသည္႔အေၾကာင္း၊ လက္ေတြ႔ခန္းမွာ တစ္ပတ္တစ္ခါပင္မ၀င္ရသည္႔အေၾကာင္း၊ တတ္နိုင္သေလာက္ေထာက္ျပထားရာ ေက်ာင္းမွလူၾကီးအခ်ိဳ႕က ဘာကိုစိတ္ဆိုးသည္မသိ။ ျပီးေအာင္ပင္မၾကည္႔ ထျပန္သြားၾကေလသည္။ အေရးထဲေမာ္ဒယ္လ္ရႈိးမွ ေကာင္မေလးၾကီးငယ္တစ္သိုက္ကလည္း မ်က္ေစာင္းတခဲခဲ။ ေျခေထာက္ေတြ ေနၾကာေစ့ခြံစူးလို႔ျဖစ္မည္။

ဇာတ္ေပါင္းေသာ္ မႏၱေလးနည္းပညာတကၠသိုလ္ ၂၀၀၇-၂၀၀၈ သမိုင္းတြင္ Black List စာရင္း၀င္မ်ားရွိခဲ့ဖူးေၾကာင္း၊ မႏၱေလးျမိဳ႕ေတာ္ခန္းမသမိုင္းတြင္လည္း မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ကိုမွ ညအိပ္လက္မခံေတာ့ေၾကာင္း၊ အတူဆိုးခဲ့ေပခဲ့ေတခဲ့ရူးခ့ဲမူးခဲ့ေသာသူငယ္ခ်င္းမ်ားကို ျပန္လည္တမ္းတေနာင္တမရစြာ လြမ္းဆြတ္ေနေသာ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရွိေၾကာင္း၊ေလခ်ဥ္တက္စြာေရးသားလိုက္ရပါသည္။





ဟိန္း



(၁၁.၁.၁၃)

နံနက္ ၃း၄၈



No comments:

Post a Comment