Sunday, January 12, 2014

ကဗ်ာ့ပရိယာယ္ ◄ ၾကည္ေဇာ္ေအး ►

အေထာက္အထားခုိင္လုံမွ
သက္ေသခံပစၥည္းတင္ျပႏုိင္မွဆုိလုိ႕
ကၽြန္ေတာ္ေျမႀကီးကုိ တူးဆြၾကည့္တာပါ
ဒီေနရာမွာ ဘာေတြထြက္လာတယ္တုိ႕
ညာေတြထြက္လာတယ္တုိ႕
စာရင္းျပဳစုျပေတာ့မွာပဲလုိ႕
ကၽြန္ေတာ္ကုိေလွ်ာ့မတြက္လုိက္ပါနဲ႕
ဘာမွထြက္မလာပါ
ယုတ္စြအဆုံးတီေကာင္ေလးေတာင္ထြက္မလာပါ
ကၽြန္ေတာ္ကုိယ္တုိင္ကလည္း
ဘာမွထြက္မလာေစခ်င္တာလည္းပါတာေပါ့ေလ
ေ၀ဖန္ေရးဆရာေတြေျပာသလုိ
ဗဟုိခ်က္မဲ့တာတုိ႕
အဓိပၸယ္ေတြေ၀၀ါးေနတာတုိ႕ဘာတုိ႕လည္း
မဟုတ္ပါ
ေပ်ာက္ဆုံးသြားတဲ့တစ္စုံတစ္ရာကုိ
လုိက္ရွာေနတယ္ဆုိရေအာင္ကလည္း
ကၽြန္ေတာ့္မွာ ဘာမွပုိင္ဆုိင္ျခင္းမရွိေတာ့
ဘာမွေပ်ာက္ဆုံးျခင္းလည္းမရွိပါ
ပုိက္ဆံက်မေပ်ာက္ဘဲ
ပုိက္ဆံလုိခ်င္လုိ႕
ပိုက္ဆံလာရွာေနတဲ့ကေလးလုိ
ကၽြန္ေတာ့္ကုိယ္ကၽြန္ေတာ္လူအရယ္မခံႏုိင္ပါ
ဒါဆုိမင္းက ဘာကုိဆုိလုိခ်င္တာလဲေမးရင္
ကၽြန္ေတာ္က ဘာကုိမွ မဆုိလုိခ်င္ပါဘူးခင္ဗ်ာလုိ႕ဘဲ
႐ုိေသေလးစားစြာျပန္ေျဖမွာပါ
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့
ဘာကုိမွ မဆုိလုိခ်င္တာေသခ်ာပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္ဘာကုိမွမဆုိလုိခ်င္တာကုိ
အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္ရင္ခြင့္လႊတ္ပါ
ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ဒါဟာ
ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ဘာတစ္ခုမွမဆုိလုိခဲ့ျခင္းရဲ႕ အရသာပါပဲ
အေထာက္အထားတုိ႕
သက္ေသခံပစၥည္းတုိ႕
ေျမႀကီးကုိတူးဆြၾကည့္တုိ႕ဆုိတာကလည္း
ဖတ္သူကုိလမ္းေၾကာင္းေခ်ာ္ထြက္သြားေအာင္
တမင္ခ်န္ထားခဲ့တဲ့ သဲလြန္စေတြေပါ့
အဆက္ျဖတ္ပစ္လုိက္တဲ့ နည္းစနစ္ေပါ့
ကၽြန္ေတာ္သပ္သပ္ရပ္ရပ္က်ဴးလြန္ခဲ့တဲ့မႈခင္းတစ္ခုေပါ့
စဖတ္ၿပီးဆုိကတည္းက
ကၽြန္ေတာ္ေထာင္ေခ်ာက္ကုိနင္းလုိက္မိတာပါပဲ
အေရးယူလုိ႕လည္းရပါတယ္
အေရးမယူလုိ႕လည္းရပါတယ္။

ၾကည္ေဇာ္ေအး

No comments:

Post a Comment