Sunday, January 12, 2014

ကၽြန္ေတာ္႔ကို ထားပါေတာ႔ ထားခဲ႔ပါၿပီ

ကၽြန္ေတာ္႔ဆီျပန္လာဖို႔
တစ္စံုတစ္ရာလမ္းကိုသူတုိ႔ေမွ်ာ္ေနသလား။
ေန႔ေရာညပါ ညီေနတဲ႔ညွီနဲ႔
ေရေအာက္မွာ ေအာက္ထပ္ကမ ၻာတစ္ခု
အဲဒီမွာသူတို႔စုေနၾကမယ္
အရိုးစုေတြ
အရိုးဆံုးအရွင္းဆံုးေရာက္ရွိခဲ႔တဲ႔ အရိုးစုေတြ
အေပၚမွာ
ကိုယ္႔အေလာင္းကိုယ္ထမ္းၿပီး ကၽြန္ေတာ္ေလွ်ာက္ေန
အသားနည္းနည္း က်န္တဲ႔အေရျပားရႊဲရြဲေပၚေရွာ္စရာမရွိ
ကၽြန္ေတာ္ေလွ်ာက္ေနေပါ႔။
ကၽြန္ေတာ္႔မ်က္လံုးအိမ္ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္႔အိမ္မရွိ
လဲေလ်ာင္းၿပိဳက်ေနတဲ႔ မွန္ဘီဒိုေလးထဲမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္႔မိသားစုမရွိ
ဟုိေထာင္႔က စပါးက်ီေလးထဲမွာေရာ ကၽြန္ေတာ႔္လက္က်န္
မနက္ျဖန္ရွိပါဦးမလား။
ေျပာေလ
ဒါ ၂၀၀၈ စြယ္စံုက်မ္းထဲ
အတင္းခ်ိဳးဖ်က္၀င္လာတဲ႔ မသမာမႈလား
ေလထဲက အလစ္လုပ္ၾကံတိုက္ခတ္မႈ
ျပင္ဆင္ဖုိ႔စဥ္းစားဖုိ႔ ခ်င္႔ခ်ိန္ဖို႔ အခ်ိဳသပ္ဖို႔အခ်ိန္မရွိ
ဘာမွမရွိတဲ႔ မရွိျခင္းေတြအေပၚအေရးေပၚထြက္ေပါက္
ျမက္တစ္ပင္ၾကဴတစ္ရိုးမရွိ
ကၽြန္ေတာ႔ကိုထားခဲ႔ပါေတာ႔
ကေလးေတြ ကၾကီးခေခြးေလးေတြကိုင္ျပီး ေဆာ႔ကစားေနတဲ႔ကေလးေတြ
ကၽြန္ေတာ႔္ကိုထားခဲ႔ပါေတာ႔
ေသြးေၾကာထဲ
မ်ိဳးစပါးေတြၿမိဳခ်ထားတဲ႔ အပ်ိဳလူပ်ိဳေတြ
ကၽြန္ေတာ္႔ကိုထားခဲ႔ပါေတာ႔
ေရွးေဟာင္းက်မ္းစာတစ္အုပ္ရဲ႔မ်က္ႏွာဖံုးေတြ
အတြင္းမွာ သတၱိနဲ႔သမုိင္းကိုသိမ္းထားတဲ႔ အဖိုးေတြ အဖြားေတြ သယ္သြားခဲ႔
ကၽြန္ေတာ္႔ကိုထားခဲ႔ပါေတာ႔
ထားခဲ႔ပါၿပီ
အတိုးအရင္းမ်ားမ်ားနဲ႔ ရိုးတြင္းခ်ဥ္ဆီခန္းေျခာက္သြားတဲ႔
ဒီငရဲပက္လက္ဒယ္အိုးၾကီးထဲ
ကမာၻၾကီးပူေႏြးလာပါျပီဆုိတဲ႔ ဒီကေန႔ေခတ္ၾကီးထဲ။

ခရမ္းျပာထက္လူ

ပိေတာက္ပြင္႔သစ္ 
ဇူလိုင္ ၊ ၂၀၀၉ ။

No comments:

Post a Comment