Thursday, March 27, 2014

ေခတ္သစ္ပို႔ကုန္မ်ား



ဝန္ၾကီးကေတာ့ စိုးရိမ္တယ္ လို႔ေျပာတယ္
ကၽြန္မတို႔ မိသားစုေတြလည္း ဒါပဲေျပာတယ္။
တစ္လ ငါးသိန္းေလာက္ရမယ္ဆိုလို႔
ေရွ႕တန္းကို ထြက္လာတာ၊ ကတုတ္က်င္းထဲက တက္လာတာ၊
က်ည္ဆံလက္က်န္မရွိေတာ့တဲ့အခါ ေနာက္ဆံုးက်န္တဲ့လက္ပစ္ဗံုးတစ္လံုး
စနစ္တံဆြဲျဖဳတ္ျပီး ေျပးတက္လာသလို တက္လာတာပါ။
ဒီအတြက္ အစိုးရနဲ႔ ေအဂ်င္စီကို သိန္းနွစ္ဆယ္ အရစ္က်ေပးရမတဲ့။
အာရွမွာ ဝန္ေဆာင္ခ အမ်ားဆံုးပဲတဲ့။
ေပးမယ္ ကၽြန္မတို႔ ၾကမ္းတိုက္ျပီး ေပးမယ္
ေပးမယ္ ကၽြန္မတို႔ အဝတ္ေလွ်ာ္ျပီး ေပးမယ္
ေပးမယ္ ကၽြန္မတို႔ အိမ္သာေဆးျပီး ေပးမယ္
ေနာက္ထပ္တိုးတိုးေလး ထပ္ေျပာမိတာက
ကၽြန္မတို႔ ေျခေတာ္အတင္ခံျပီး ေပးမယ္
ကၽြန္မတို႔ ၾကိဳးတုပ္အရိုက္ခံျပီး ေပးမယ္
ကၽြန္မတို႔ ေရေႏြးပူအေလာင္းခံျပီး ေပးမယ္
ေကာင္စစ္ဝန္ရံုးက ေျပာတယ္
နိုင္ငံရဲ႕ အလုပ္လက္မ့ဲနႈန္းကို ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္ တဲ့
ပန္းစည္းေလးေတြနဲ႔ လာၾကိဳရင္းေျပာတယ္
ကၽြန္မတို႔ သူတို႔လို အေကာင္းျမင္ေပးခ်င္ပါတယ္
တကယ္က
အထည္ခ်ဳပ္စက္ရံုကို လစာတိုးေတာင္းမိလို႔ အလုပ္ျပဳတ္တာပါ
ေႏြစပါးပ်ိဳးမယ့္ လယ္ကေလး အသိမ္းခံရလို႔ပါ
ခ်ဳပ္ေနတဲ့ အပ္ခ်ဳပ္ဆိုင္ကေလး ေစ်းမီးေလာင္တဲ့အထဲ ပါသြားလို႔ပါ
ဖြင့္ထားတဲ့အသုပ္ဆိုင္ကေလး အဖ်က္ခံရလို႔ပါ
ဘာမွမေျပာဘဲ အမွတ္တရဓာတ္ပံုပဲ အရိုက္ခံခဲ့တယ္။
အင္ဒိုနီးရွားအစိုးရက ဒီေစ်းကြက္ထဲက နႈတ္ထြက္သြားတယ္
အာဆီယံဥကၠဌက ဒီေစ်းကြက္ထဲ ခုန္၀င္လာတယ္
ေဟာင္ေကာင္လမ္းမမ်ားေပၚမွာ
"ငါတို႔ဟာ အလုပ္သမားေတြ၊ ကၽြန္ေတြမဟုတ္ဘူး" ဆိုတဲ့ပိုစတာေတြနဲ႔
လူေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာဟာ ေအာ္ဟစ္ခ်ီတက္ေနျပီ။
အဲဒီလူအုပ္ၾကီးကို ေရွာင္ျပီး ကၽြန္မတို႔ လာခဲ့ပါတယ္။
သူတို႔ကိုင္ထားတဲ့ပိုစတာေတြကို မျမင္ဟန္ျပဳလို႔ လာခဲ့ၾကတယ္။
ကၽြန္မတို႔ ဘယ္ေလာက္ၾကာမယ္မသိဘူး
ဝန္ၾကီးကေတာ့ စိုးရိမ္တယ္လို႔ေျပာတယ္
ခက္ခဲလြန္းတဲ့ကမာၻတစ္ခုလံုး ဖ်က္ျပီး ခက္ခဲလြန္းတဲ့တျခားကမာၻတစ္ခုကို
အေပ်ာ္ခရီးထြက္လာတာမဟုတ္တဲ့ ကၽြန္မတို႔က ပိုစိုးရိမ္တယ္လို႔
ေျပာခြင့္ရရင္ ေျပာခဲ့ခ်င္တယ္။


ဟိန္း
၅.၃.၂၀၁၄

No comments:

Post a Comment