Friday, January 2, 2015

ညဝတ္အက်ၤ ီအစင္းက်ားနဲ႔ ေကာင္ေလး



ကၽြန္ေတာ္ပ်င္းတယ္
အခိုင္အမာေဆာက္ထားတဲ့ အိမ္အသစ္ၾကီးထဲမွာ
သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔အတူ လက္ေတြကို
ေလထဲဆန္႔တန္း ပ်ံဝဲေျပးလႊားလို႔မရဘူး
အေဖ့ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြကို နႈတ္ဆက္ပြဲမွာ
အားလံုးက ဟိုင္း ဟစ္တလာ လို႔ လက္ေတြကို ေလထဲဆန္႔တန္းၾကတယ္
ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔လို ေျပးလႊားမေနၾကဘူး
ပိုအေရးၾကီးတဲ့တာဝန္တစ္ခုဟာ အေဖ့ပခံုးေပၚက်လာတယ္ ထင္တယ္
သူတို႔ဘာကို ဂုဏ္ယူေနၾကသလဲ ကၽြန္ေတာ္မသိဘူး။
အိပ္ခန္းျပတင္းကေန တစ္ခါပဲ ေခ်ာင္းၾကည့္လိုက္တယ္
ဒီေနရာမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ပဲ မဟုတ္ဘူး
လယ္သမားေတြလည္း ရွိတယ္၊ လယ္သမားေတြမွာ ကေလးေတြရွိမွာပဲ၊ 
ကၽြန္ေတာ္သူတို႔နဲ႔ ေဆာ့ခ်င္တယ္ လို႔ အေမ့ကို ေျပာျပမိကတည္းက
ျပတင္းေပါက္ကို အိမ္ကလူေတြက ရိုက္ပိတ္လိုက္တယ္
မီးခိုးမည္းမည္းေတြ ထိုးတက္လာတာ ကၽြန္ေတာ္ျမင္တယ္
အဲ့ဒီက ထြက္တဲ့ အနံ႔ဟာ အရမ္းဆိုးတယ္
(၈)နွစ္သားတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနေပမယ့္
အေမေျပာသလို အဝတ္ေဟာင္းေတြ မီးရိႈ႕တယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ မယံုဘူး။
ဒါေပမယ့္ ဘာေတြဆိုတာလည္း ကၽြန္ေတာ္မသိဘူး။
အိမ္အကူ အဘိုးၾကီးဟာ ညဝတ္အက်ၤ ီအစင္းက်ားေတြပဲ ဝတ္တယ္။
အာလူးသီးေတြ အခြံႏႊာႏႊာေနတဲ့သူက ဆရာဝန္လို႔ ေျပာတယ္။
သူ ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔ ဘာေၾကာင့္မတူတာလဲ 
ေမးခြန္းအားလံုးကို တစ္ခြန္းတည္းေျဖတယ္
ဂ်ဴး ျဖစ္ေနလို႔ တဲ့။
သူငယ္ခ်င္းအသစ္ေတြကို ဆာေလာင္စိတ္က
အိမ္ေနာက္ေဖးတံခါးကေန ခိုးထြက္သြားတယ္။
လွ်ပ္စစ္လႊတ္ထားတဲ့ သံဆူးၾကိဳးေတြထဲမွာ ရွမူး ထိုင္ေနတယ္
သူ႔ရဲ႕ ညဝတ္အက်ီ ၤအစင္းက်ားေပၚမွာ နံပါတ္ေတြ ေရးထားတယ္
အဲ့ဒါ ဘာကစားနည္းလဲ ကၽြန္ေတာ္ သိပ္သိခ်င္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ေမးသမွ်ကို စိတ္မဝင္စားဘဲ ရွမူးက ဗိုက္ဆာတဲ့အေၾကာင္းပဲ ေျပာတယ္။
ရွမူးအတြက္ ေပါင္မုန္႔ေတြ အေမမသိေအာင္ ခိုးခဲ့မယ္။
တစ္ရက္ေလာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အိမ္ကို ရွမူး လာလည္ေစခ်င္လို႔
ကၽြန္ေတာ္ သူနဲ႔ ေဘာလံုးပစ္တမ္း ကစားတယ္။
သံဆူးၾကိဳးေတြအေပၚကေန သူ႔ဆီကို ပစ္ေပးလိုက္တဲ့ေဘာလံုးေၾကာင့္
သူေပ်ာ္သြားမယ္ထင္ထားတာ၊ သူသိပ္ေၾကာက္သြားတယ္။
အိမ္ေရွ႕မွာ ဒန္းသြားစီးမယ္လို႔ အေမ့ကို ေျပာခဲ့တိုင္း
အိမ္ေနာက္ေဖးေတာအုပ္ကေလးကေနတဆင့္ ရွမူးဆီ ကၽြန္ေတာ္ေျပးေျပးလာတယ္။
ကၽြန္ေတာ့္ေၾကာင့္ ရွမူး မ်က္လံုးတစ္ဖက္ ပိတ္သြားတဲ့အထိ အရိုက္ခံရတယ္
အဲ့ဒီ သံုးေလးရက္မွာ ေခ်ာကလက္ေတြခိုးလာျပီး သံဆူးၾကိဳးနားမွာ ကၽြန္ေတာ္ေစာင့္ေနတယ္
ရွမူး လံုးဝမလာဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ကို စိတ္နာသြားျပီ ထင္ပါရဲ႕။
မၾကာခင္မွာပဲ ကၽြန္ေတာ္ေပးတဲ့ ေခ်ာကလက္ေတြကို စားရင္း
ေပါက္ျပဲေနတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းေတြနဲ႔ ရွမူး ကၽြန္ေတာ့္ကို ရယ္ျပတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိပ္ခင္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ ျဖစ္ျပီလို႔ ထင္တယ္။
ဘာေတြကို ရိႈ႕ေနလဲ၊ ေညွာ္နံ႔ေတြကေတာ့ အရင္လို ဆိုးဝါးဆဲပါပဲ။
ရွမူးတို႔ဟာ လယ္သမားေတြလည္းမဟုတ္ဘူး
ေဆာ့ေနတဲ့သူေတြလည္း မဟုတ္ဘူး ကၽြန္ေတာ္သိတယ္
ဒါေပမယ့္ ဘယ္သူေတြလဲ ကၽြန္ေတာ္မစဥ္းစားတတ္ဘူး။
အေဖက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ဒီေနရာမွာ မေနေစခ်င္ေတာ့ဘူး။
အေဒၚတစ္ေယာက္နဲ႔ အတူတူူေနဖို႔ သြားခိုင္းေနျပီ။
သံဆူးၾကိဳးေတြနဲ႔ ျခံၾကီးထဲမွာ ေပ်ာက္သြားတဲ့ ရွမူးအေဖကို ကူရွာေပးမယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ကတိေပးခဲ့တယ္။
ျခံၾကီးထဲမွာ အေစာင့္ေတြ ကၽြန္ေတာ့္ကို မရိပ္မိေအာင္
ညဝတ္အက်ၤ ီအစင္းက်ားတစ္ထည္ ယူခဲ့မယ္လို႔ သူက ျပန္ကတိေပးတယ္။
သံဆူးၾကိဳးေအာက္မွာ က်င္းတစ္က်င္းတူးျပီး ရွမူးဆီ ေရာက္ေတာ့
အေဆာင္ေတြထဲမွာ သူ႔အေဖကို အတူတူလိုက္ရွာၾကတယ္
ေယာက္်ားေတြ အမ်ားၾကီး ထိုင္ေနတ့ဲ အေဆာင္မွာ ရွာၾကတယ္
ခရာသံေတြ ဆူညံေနတယ္၊ ေခြးေဟာင္သံေတြ ဆူညံေနတယ္၊
တစ္ေဆာင္လံုးကို အျပင္ထြက္ခုိင္းတယ္၊ တစ္ေနရာကို ေခၚသြားၾကတယ္။
အျပင္မွာ မိုးေတြရြာေနေတာ့ မိုးတိတ္တဲ့အထိ 
ဒီေနရာမွာ ထိုင္ေနရမယ္ထင္တယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ရွမူးကို ေျပာတယ္။
ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို အဝတ္အစားေတြတစ္ခုမက်န္ ခၽြတ္ခိုင္းတယ္။
ေရခ်ိဳးရမယ္ထင္တယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ရွမူးကို ေျပာတယ္။
အေဒၚျဖစ္တဲ့သူဆီကို ခရီးထြက္ဖို႔ အေဖတို႔အေမတို႔ ကၽြန္ေတာ့္ကို လိုက္ရွာေနၾကျပီ ထင္ပါရဲ႕။
သံတံခါးၾကီးကို မိုးသံေလသံေတြ တိခနဲ ျပတ္က်သြားေအာင္ ပိတ္လိုက္တယ္။
တစ္ခန္းလံုးကို အေမွာင္ခ်လိုက္တယ္။
အမိုးေပၚက အေပါက္ေသးေသးေလးေပၚမွာ
ဓာတ္ေငြ႔ကာ မ်က္နွာဖံုးနဲ႔ အေစာင့္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္ ျမင္တယ္။
ဘယ္ကထြက္လာမွန္းမသိတဲ့ မီးခိုးေငြ႔ေတြၾကားမွာ 
ကၽြန္ေတာ္ နဲ႔ ရွမူး ရဲ႕ လက္ဖဝါးေသးေသးေလးေတြဟာ 
အသက္ရႈၾကပ္လာတဲ့အထိ
က်စ္က်စ္ပါေအာင္ ဆုပ္ကိုင္ထားခဲ့ၾကပါတယ္။

ဟိန္း

- The Boy In The Striped Pajamas - သုိ႔

1 comment: