Thursday, January 10, 2013

မထည္႔ျဖစ္တဲ႔စာ ◄ကိုေရြး►

ခ်စ္ရတဲ့အစ္ကိုေရ
အလြမ္းေတြကို စမ္းေရထဲမွာေမွ်ာလိုက္ေပမယ့္
စမ္းေတြကဆည္ေတြျဖစ္ေတာ့ တကယ္ညစ္တယ္အစ္ကို
အစ္ကိုကပိုသိမွာေပါ့
ဟုိတေလာက သတင္းစာထဲ ဆင္းရဲမြဲေတမႈေလွ်ာ့ခ်ေရးဆိုလား
ဆင္းရဲသားပေပ်ာက္ေရးဆိုလား
စကားလံုးေလးေတြ တန္းစီထားတာ လွလိုက္တာအစ္ကိုရယ္

ကၽြန္မတို႔နားထဲ သၾကားခဲေလးေတြ၀င္လာသလိုပဲ
တီဗြီေၾကာ္ျငာလို ေပ်ာ္စရာလိုလို ဘာလိုလုိ
မစားရ အသားက်က် ကၽြန္မတို႔ဘ၀ေတြေပါ့အစ္ကိုရာ
ဘယ္သူေဌးမွမတက္တဲ့ လမ္းေဘးအိမ္သာ ကၽြန္မတို႔တက္တယ္
ဘယ္သူေဌးမွမစီးတဲ့ ၿမိဳ႔ပတ္ရထား ကၽြန္မတို႔စီးတယ္
ႏိုင္ငံေတာ္အတြက္ဆို
တစ္ဆယ္လမ္းကိုတစ္ရာေပးစီးလိုက္တာလည္းကၽြန္မတို႔ပါပဲ
ကၽြန္မတို႔အတြက္စဥ္းစားေပးေနၿပီဆိုေတာ့
ကၽြန္မတို႔ကလည္း ျပန္ၿပီးနားလည္ေပးရတာေပါ့ေနာ္
အမိႈက္ေတာင္ပစ္စရာမရွိတဲ့ ကၽြန္မတို႔အမႈိက္ခြန္တက္မယ္တဲ့
ေရခြန္ ေလခြန္ ေျမခြန္ မီးခြန္ ဩဓါတ္ႀကီးေလးပါးအခြန္တက္မယ္ဆိုလား
ကၽြန္မေတာ့မယံုပါဘူးအစ္ကိုရယ္
ဘာလို႔ဆို အစ္ကိုတို႔ကတစ္ခါမွအတည္မေျပာခဲ့ဘူးေလ
ဟုတ္တယ္ေနာ္အစ္ကို ေနာက္ေနတာမဟုတ္လား
ၾကားလိုက္ပါေသးတယ္ ဘာတဲ့
အေမရိကန္မွာအခြန္ဘယ္လိုေဆာင္ရတယ္
စကၤာပူမွာအခြန္ဘယ္ေလာက္ေဆာင္ရတယ္ဆိုလား
သိပ္နားမလည္ပါဘူးအစ္ကိုရယ္
ကၽြန္မတို႔လည္း ႏိုင္ငံတကာအဆင့္မီအခြန္ေတြေဆာင္ရေတာ့မွာလား
၀မ္းနည္းရမွာလား ၀မ္းသာရမွာလား ဂုဏ္ယူရမွာလား
ကၽြန္မ မသိေတာ့ဘူးအစ္ကို
ေလာေလာဆယ္ ကၽြန္မသိတာက
အခြံပဲရွိတဲ့ ကၽြန္မတို႔ အခြန္ထဲမွာက်ပ္ေနတာပဲ
ဆင္းရဲမြဲေတမႈေလွ်ာ့ခ်ေရးစီမံကိန္းဆြဲေနတုန္း
ဘယ္သူေဌးမွမတက္တဲ့ လမ္းေဘးအိမ္သာထဲ ဗံုးထကြဲေတာ့
ဆင္းရဲသားတခ်ိဳ႕ေလ်ာ့သြားတယ္တဲ့အစ္ကို
ေလွ်ာ့ပါ ေလွ်ာ့ပါ အစ္ကိုတို႔ေလွ်ာ့ေလ ကၽြန္မတို႔ေလ်ာ့ေလပါပဲအစ္ကို
ဒီစာေရးၿပီးမွ ဒီစာမေပးျဖစ္ေတာ့ပါဘူး ညီမမိုက္ကို ခြင့္လႊတ္ပါအစ္ကို
စာပို႔ခေတြက သံုးဆဆိုလား ေလးဆဆိုလား ငါးဆဆိုလား
ဒီစာ ကၽြန္မသိမ္းထားလိုက္ၿပီအစ္ကို
လြမ္းေရးထက္ ၀မ္းေရးခက္ေနတဲ့ညီမ။     ။

ကိုေရြး

1 comment: