Friday, October 11, 2013

စာကေလးမ်ားရဲ႕ျပန္ၾကားခ်က္ ◄ ေမာင္သင္းပန္ ►

ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို
ေကာင္းကင္ပိုက္ ေျမျပင္ပိုက္ဆင္တာလည္း
သူပါပဲ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို
စာကုသိုလ္စာကုသုိလ္ဆိုျပီး
ျမိဳ႕ထဲလည္ေရာင္းတာလည္း
သူပါပဲ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို
ခင္ဗ်ား၀ယ္ျပီး လႊတ္ေတာ့လည္း
ျပံဳးျပံဳးၾကီးၾကည့္ေနတာ
သူပါပဲ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို
ေနာက္တစ္ခါ ထပ္ရွာဦးမွာလည္း
သူပါပဲ
ကၽြန္ေတာ္တို႔အသက္တစ္ခါလႊတ္
ခင္ဗ်ားဆယ္ခါလြတ္ပါေစ။

ေမာင္သင္းပန္

No comments:

Post a Comment